Projekt badrum

Idag for jag iväg till storheden en sväng för att köpa ett handfat till badrummet, men jag kom därifrån med badrumsfärg istället. Så nu håller jag på för fullt med att måla väggarna i vårat gräsliga badrum. Blir grymt stor skillnad faktiskt. Men satan att sån där färg är dyr!! 2,5 liter för 300kr och då köpte jag ändå på Jula. När Tobbe har fått bort ett rör där innifrån ska jag fortsätta måla. Måste göra klart bakom rören och det är ett jäkla piller jobb måste jag säga. Kan tyvärr inte måla runt duschen nu, för man får nämligen inte blöta väggarna på en vecka så jag tänkte måla det dagen innan vi åker till Turkiet.






Så här såg det ut när vi flytta in,
kommer bli så jäkla snyggt när
jag är klar och har fått dit alla
saker som ska vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0