Vi lägger ner verktygen för idag.

Vi har pysslat på i köket i princip oavbrutet sen kl 11 imorse. Inte konstigt att vi är trötta då. För någon timme sen sa min kropp att den inte ville vara med nå mer men jag fortsatte en stund till iallafall, och det kommer jag få sota för imorgon. Tur att jag knappt har någon skola då.

Det känns iallafall som att vi inte har kommit någonstans idag, när man kollar i köket så undrar man vad vi har gjort hela dagen, men vi har iallafall gjort bort allt som tar tid. Imorgon kommer dom ju hit med ugnen och kylen så då ska vi försöka ragga upp någon elektriker som kan hjälpa oss att koppla in ugnen. Någon som kan sånt kanske??

Nu blir det nog att gå ner och slänga lite kartonger, har en hel hög här i vardagsrummet och sen ska jag slänga mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0