11.000

Jävlar vad aktiv eftermiddag det blev. Handla, aktivera Hemi, kolla golv, gymma, övningsköra! Det har min kväll bestått av. Och så svängde vi förbi Coop och köpte en resväska åt mig. Tyvärr ingen rosa men en röd får duga. Helt okej var den iallafall.

Tobbe har redan gått och lagt sig och jag tror närmare bestämt att jag ska göra likadant. Eftersom att Hemi tycker att det är extra kul att väcka mig kl 7 för att sedan gå och lägga sig när jag kliver upp så är det lika att jag går och sover nu. Och denna natt ska jag gömma allt jag äger i klädväg. No more bitning!

Juste, stegräknaren. 11.003 steg idag. Det mina damer och herrar är inte illa pinkat för att vara jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0