Är fjällkossor så jäkla spännande?

Jag tvivlar på att det är värt att vara ute i 18 minus en hel dag för att få se ett par kossor. Jag vill verkligen fara, men man måste väl, det är bara att packa upp alla sopsäckar med kläder igen för att hitta täckisar och vinter skor. Varför älskar våran NK lärare utflykter?? Helt sjukt, nästan varje vecka åker vi iväg till något tråkigt ställe.

Jag kan ju säga också att jag kommer att vara svimmfärdig efter den här dagen. Min kropp tyckte inte alls om att måla igår, och det ska jag göra idag också, plus att vi ska knalla runt på hela Hindersön. Om inte jag tar mig upp ur sängen imorgon så vet jag vem jag ska vara arg på!

Nej nu måste jag leta fram lite kläder och göra mig klar.
Och ikväll går flyttlasset. Så mycket kartonger och möbler som möjligt ska vi få dit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0