Bilder på det som inhandlades på IKEA


Det golvet kommer vi att ha i hela lägenheten. Förutom badrummet då.
Och vi ska försöka slippa trösklar för jag tycker att det är fult!


En stor tunna som vi kommer att ha Hemi's hundmat i.
Stor är den, rymmer 40 liter tror jag det var.


Vi behövde någonting att förvara toarullar i som katterna
inte kan komma åt och det här var vad vi hittade.


En skohylla som ska få hänga i garderoben, där ska mina finaste skor få stå!


Planen var först att vi skulle ha en svart bänkskiva i köket,
men nu när vi var på IKEA så såg vi att dom hade vita
bänkskivor i flera av köken och det var skit snyggt så vi tog en sån.


Sen slutade det med att vi tog dom här handtagen till köksskåpen.
Skulle först ha nästan likadana i rostfritt men dom här var på rea så
vi sparade någon hundralapp. Jag tyckte att dom här var snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0