Blocket är ju skit bra.

Igårkväll la jag ut vårat soffbord på blocket och nu har en tjej varit här och hämtat det. Skit smart ju, man kan tjäna pengar på sånt som man annars bara skulle kasta. Jag har sparat sjukt mycket pengar genom att ha handlat på blocket. När jag köpte sovrums möbler sparade jag faktiskt 1500kr. Det är bra!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska hoppa i lite kläder och sen gå ut i förrådet och ta in det som ska till Sunderbyn, till Antnäs och det som ska kastas. Det är mycket grejer även fast vi fyllde ett släp med skräp för bara någon dag sen.


Så här fint var det här hemma för en timme sen.
Jag börjar vara less på kaos, nu vill jag börja flytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0