Effektiv morgon

Trots att jag inte kunde somna förens halv 1 igår så tog jag mig upp klockan 9 idag. Då knallade jag och Hemi ut på morgon rundan, käkade lite frukost och sen tog jag på mig träningskläder och gick till gymmet. Det var ovanligt tungt idag, orkade inte det som jag brukar, men jag är ändå nöjd med min insats. Man kan ju inte alltid vara på topp :)

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på förutom att ta en kall dusch. Tobbe ligger fortfarnade och sover, och jag tänker inte väcka han för han är nämligen bakis :p

Förresten så har jag stegräknaren på idag, den har varit spårlöst försvunnen ett tag men då hittade jag den i tvättkorgen igår och jag har hunnit gå 2.821 steg idag. Det är inte illa pinkat. Jag ska komma upp i 10.000 idag!

Kommentarer
Postat av: josefina

stegmätare är roligt det har jag haft tidigare men min är åxå borta

2009-03-01 @ 12:15:46
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0