En väldigt ogivande dag.

Känns extremt meningslöst att ha varit i skolan idag. Var först på studiebesök, höjdpunkten var när vi fick bullar. Sen hål i 4 timmar, såg en film efter det och sen har jag sytt lite. Nödvändigt? Nej. Hade kunnat vara hemma och packat istället. Men men så är det ibland. Och som grädde på moset så var vi och snabbhandlade nyss, jag tog Tobbe's kort eftersom mitt var hemma. Medjes ej sa maskinen. Och det är det pinsammaste jag vet så vi fick åka hem och hämta mitt kort för att sedan åka tillbaka igen.

Nej nu måste jag faktiskt packa och städa, har helt glömt bort det där med städning som senaste dagarna så nu ser köket ut som Irak under krig, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0