Ett stycke fest och ett stycke upphittad stegräknare.

Det var super trevligt hos Elli, vi satt först och käkade lite tacos och sen blev det att spela "Med andra ord". Vilket fest spel! Helt klart ett måste att köpa hem. Jag och Sara höll ju på att skratta ihjäl oss! Och vi kom faktiskt på ikväll hur jäkla lika vi faktiskt är, det märks klart och tydligt att vi har växt upp tillsammans. Vi är tex båda lika hatiska och elaka :p Haha och ett par gamla minnen har man ju hunnit skrapa ihop genom åren.


Här har vi damen som jag åkte med på en väg i USA som mamma och pappa tyckte var jätte häftig ;)


Iallafall så när jag for hem från skolan i fredags så lyckades jag tappa min stegräknare, skit tänkte jag, men gissa vad som hände när jag hoppade av bussen nyss då? Jo där ligger den på marken lite mörbultad och bara väntar på att jag ska plocka upp den. Så nu fortsätter mitt mål med 100.000 steg innan den 24 mars, min födelsedag med andra ord.

Nu tänkte jag avrunda lite här, måste rensa bilder på datorn för den berättar nämligen för mig att den inte vill fungera om jag inte tömmer minnet lite så jag får väl snällt lyssna på vad den säger.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

ROUTE 66!

Ja, en hel del minnen;>

2009-03-15 @ 17:45:26
URL: http://sarakarlefors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0