Flytten pågår fortarande och jag har fått körkort!!

JAG HAR TAGIT KÖRKORT IDAG :D Och glad har jag varit, precis hela dagen.

Flytten går bra också, idag har vi fått upp lite garerobsinredning och taptserat sovrummet. Vi ska åka till gamla lägenheten nu och hämta min dator så vi kan kolla om vi har fått något internet ännu. Jag blir ju tossig utan det. Ligger gansa så mycket efter på min bloggkoll också.

Nej nu ska vi lasta bilen med det som vi har här (sunderbyn) och sen åker vi till gstad och lastar in det som är där.

Förresten så är jag sugen på att gå ut ikväll. Fiskekyrkan har ju öppet men jag var inte spcielt sugen på det. Kanske går och kollar om man kommer in på All Star? :)

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

Grattis igen gumman;> Åk till fiskekyrkan!

2009-03-27 @ 20:43:11
URL: http://sarakarlefors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0