Invigd

Idag har mamma, pappa, Martina och Lukas varit här och fikat. Jag fick inviga kaffebryggaren, klarade tillochmed av att få igång den :)

Har hunnit med att städa hela lägenheten också, dammsugit skurat och ja, allt. Nu kan man äntligen lägga sig i soffan och verkligen slappna av i några minuter. Men bara några för snart tänkte jag börja med maten. Kyckling, ris och pepparsås och någon god sallad till det bli det! Mumma!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Tobbe surrade om att det skulle komma hit några och ta nån öl men jag vet inte? Det lär ju märkas.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg duhar!

2009-03-08 @ 09:14:32
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0