Jag gillar faktiskt söndagar.

Alla surrar om att söndagar är en ångest dag och så vidare. Men jag gillar söndagar, perfekt dag för städning, pyssel och att passa på att göra det man inte hunnit under veckan.

Idag ska vi tex packa ihop det sista som ska till Sunderbyn, åka till Rutvik och kolla om det är något vi vill ha kvar i gårdshuset, äta massvis med tårta på mitt kalas (glöm inte bort att jag fyller år på tisdag ;) och sen ska vi försöka hinna med att packa ihop lite och slänga det sista skräpet. Hade behövt åka till gymmet men det hinner jag nog inte idag...

Nu måste jag få lite mat i magen, den säger nämligen att den är hungrig! Slut mjölk dock så inga cheerios blir det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0