Jag har varit duktig idag men nu orkar jag inge mer.

Ända sen vi kom hem från Antnäs har jag packat och rensat. Det känns som att det aldrig tar slut. Men två flyttkartonger har jag fått ihop och köksbordet är fyllt med sånt som ska kastas bort. Imorgon på morgonen ska jag ta tag i förrådet om jag hinner. Hälften av det som är där inne ska kastas och det ska vi åka och kasta på torsdag så vi kan lasta in alla flyttkartonger där så man slipper se allt kaos. Det underlättar ju lite under flytten också. Får inte glömma att märka alla kartonger heller. Det blir så mycket lättare att packa upp allt då!

Jag känner mig faktiskt ganska stressad. Det ska bli spännande att se om vi lyckas slita ut golv, lägga nytt golv, flytta in, tapetsera den här lägenheten och flytt städa på en vecka. Någon sömn kommer då knappast hinnas med. Är grymt sugen på att ta ledig någon dag men jag har bara en ledig dag kvar och den måste jag spara tills jag ska till Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0