Jag känner att jag behvöver vila lite.

Jag fick sluta skolan lite tidigare idag, var hemma före 1 till och med. Men har jag pluggat teori? Nej men jag har därimot packat lite och skruvat tillbaka saker i badrummet. Så nu är det lika fult där inne som det var när vi flyttade in. Har hunnit med att fika med Tobbe's mamma också, kaffe och muffins :) Mumma.

Ikväll tänkte vi göra lite nytta, ska åka ut med dom sista sakerna till Sunderbyn, sen ska vi vidare till Antnäs och lämna en påse och även äta middag. Vi kanske sover över där också, det blir ju enklast eftersom Hemi ska vara där imorgon när vi åker till IKEA och handlar golv.

Nu ska jag och Hemi lägga oss i soffan, han får kolla TV och jag MÅSTE plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0