Jag måste plugga till teoriprovet idag!

Mitt teori prov närmar sig med stormsteg. Och dom har uppdaterat alla frågor så det finns endel nya som jag aldrig har sett. Lite typiskt men vad ska man göra. Så jag hade iallafall tänkt ta bussen in till stan om 20 minuter så hinner jag plugga lite innan jag ska köra. Och sen blir det att springa till skolan. Känns ju lite konstigt att vara i skolan på kvällen.

Ikväll när jag är i skolan så ska mamma, pappa & Tobbe åka på soptippen och slänga massor av våra grejer. Hela lill rummet är fullt med sånt som ska slängas. Det känns bra att göra bort det redan nu!

Nej nu måste jag springa ut med Hemi så jag inte missar min buss. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0