Jag slänger in handduken för idag.

Nu ger jag upp för idag. Har ju ändå hunnit rensa i princip allt. Då gäller det bara att man orkar slänga det också. Hade ju behövt åka på återvinningen. Annars så är det bara sånt som kan kastas i sophuset och det är ju inte så där jätte jobbigt. Imorgon tänkte jag ta tag i det sista, lill rummet och garderoberna i hallen.

Imorgon har jag en lång skoldag, men ett plus är iallafall att vi har sovmorgon till 9.50. Och då ska vi åka längdskidor, skönt att få röra på sig ännu mera! Och förhoppningsvis, om det passar så ska pappa hämta mig på skolan så vi kan övningsköra en liten stund. Vi hade tänkt köra varje dag nu fram till uppkörningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0