Kan jag inte få internet nångång?

Jag blir seriöst knäpp av att inte ha internet. Man vet inte riktigt hur pass beroende man är förens man blir utan det. Allt man gör, gör man ju på nätet i princip.

Nåja, nu är vi iallafall i Gstad och ska tapetsera, eller Tobbe och hans mamma ska, och jag tänkte åka och handla. Kanske åka till Sunderbyn en sväng men dom sista småsakerna.

Flytten går förövrigt jätte bra. Trötta är vi men det klarar vi :) Jag kommer inte att lägga upp nya bilder riktigt ännu även fast sovrummet nästan är klart. Och så saknas det golvlister i hela lägenheten och lite sånt.

Kommentarer
Postat av: Karin

vad söt du är fina du :) Nu när båda bor i stan så MÅSTE vi styra upp en kaffe här någon dag :) pussspusssssss

2009-03-31 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0