Kul med besök

Det var skit kul att dom kom och hälsade på, jag har varit rastlös till tusen hela dagen så nu vart det lite fart här hemma.

Jag vet dock inte vad det tog åt Hemi, han var uppspelt som aldrig förr och skulle vara i centrum hela tiden. Tror att han blev lite svartis när Lukas fick så mycket uppmärksamhet kanske? Jag har ingen aning, men nu sover han iallafall som en stock, första gången idag.

När Tobbe kommer hem ska vi slänga i oss lite mat, åka på storheden för att kolla golv och underkläder, kanske åker förbi arcus och släpper lös Hemi också så han får springa av sig lite energi. Och sist men inte minst så ska vi gymma! Tillsammans för en gångs skull, det var sjukt länge sen!





Nej nu måste jag laga mat så det är klart när Tobias kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0