Kväll

Jag hade en effektiv morgon men inte lika effektiv kväll. Jag slocknade nämligen i soffan ett par timmar när jag kom ut ur duschen. Och skönt var det, jag sover alltid så gott när jag somnar i soffan.

Har iallafall hunnit få i mig lite tacos och vikt ihop ett påslakan. Så långt kom jag när jag skulle vika tvätt. Har haft sprängande huvudvärk ända sen jag kom hem från gymmet. Jag är less på huvudvärk kan man säga.

Nu ligger vi i soffan, spelar bingo lotto och äter tacochips! En slö eftermiddag/kväll, precis som en söndag ska vara. Och gissa om jag kommit upp i 10.000 steg? Nej skulle inte tro det. Tidigare idag trodde jag dock det, var uppe i 5.000 men efter det har jag bara legat i soffan. Man kanske tar sig i kragen och går en lång kvällsrunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0