Man blir trött av att bada

Det var hur skönt som helst att bada lite bubbelpool. Jag blev dock rastlös efter 5 minuter som vanligt, men jag höll ut ändå :)

Vi kom hem för en liten stund sen, har kikat Let's Dance med Linn och Grew. Nu tror jag att jag ska gå och stoppa ett nytt lakan i sängen och sen gå och lägga mig. Har planer på att gå ner till isen med Hemi imorgon och släppa lös han där om det inte är nå mycke folk. Annars får jag åka till Sunderbyn eller nåt. För Tobbe ska iväg till Finland så vi kan inte åka till Arcus, det är lite för långt för min kropp att gå dit och tillbaka.

Nej nu måste jag gå och lägga mig och invänta fortsättningen av Let's Dance, hoppas tanten åker ut för hon är inte i närheten lika duktig som dom andra är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0