Mitt sista kalas innan jag blir myndig

Jag har haft jätte trevligt på kalaset. Fick massor med fina presenter och god tårta. Tack allihopa!
Och Lukas var ju helt galen mest hela tiden, han sprang runt och skrattade så man trodde att han skulle svimma i princip, go ungen där!


Hemi var lika fin som vanligt :)


Jag & go ungen!


Hemi fick låna Lukas mössa fast det var inte
så speciellt populärt :p


Boben var populär :)










Lukas fick hjälpa till att öppna presenterna :)




En Lukas upp och ner :)







Inte är det alla som får en barbiebil i 18års present ;)
För dom som inte ser och vet så är det en Mustang cab, min absoluta drömbil!
Jag skrev upp en rosa Mustang på önskelistan och jag fick ju en,
synd bara att jag inte kan köra den :)


Sen fick jag även förvaringslådor, en borrare,
tvål, maskara, pengar, kakor och teckningar.


TACK FÖR ALLT!




Kommentarer
Postat av: Elin

Fan va han är söt Lukas :D

2009-03-22 @ 18:56:17
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0