Nu har jag blivit lite less på att prata i telefon.

Idag har jag surrat i telefon hur mycket som helst. Har ringt Lulebo 2 ggr, banken, mäklaren, han som ska ta våran lägenhet och massor med mer. Helt snurrig i huvet har jag varit men nu tror jag att jag har koll på det mesta iallafall. Inflyttningen kommer att bli på tisdag istället, min födelsedag. Det blir enklast så med alla papper (får ju inte skriva under kontrakt när jag inte fyllt 18 år ännu).

På lördag ska vi åka iväg till IKEA och handla golv, och kanske lite badrums inredning. Det beror på hur mycket pengar jag får låna av mamma. Har ju nämligen kalas på söndag så det är ju lite typiskt att jag inte hinner på mina presenter innan det :p

Nu ä vi iallafall i Antnäs, ska äta middag här nu och sen bär det av hemmåt igen för att fortsätta med evighetsprojektet, packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0