Redan torsdag

Varför har den här veckan gått så fort? Jag hade ju tänkt njuta av att vara ledig men det känns inte riktigt som att jag har vilat speciellt mycket. Det är ju i princip ett heltidsjobb att ha en hund. Han kräver hur mycket motion som helst och även annan träning.

Idag blir det nog iallafall relativt lugnt, jag kan inte slita ut mig just nu. Ibland måste man tänka på sig själv också, vilket jag inte har gjort på senaste tiden. Jag tänkte iallafall ta ett bad när Tobbe har farit tillbaka till jobbet och sen blir det nog en promenad. Dock inte en jätte lång idag men det är ju bättre än ingenting.

Nu måste jag börja klura på vad jag ska göra för lunch, Tobbe kommer ju hem om 45 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0