Skola, besiktning och soffliggande!

Sitter i skolan just nu i skrivande stund. Vi har just fått lite papper till ett prov, och jag kan säga att det är inte nådigt! Hur mycket prov och inlämningsuppgifter som helst nästa vecka. Tur att det snart är påsklov så man kan passa på att vila, vara med hunden och pyssla på i lägenheten! Det kommer ta ett ganska bra tag innan det är färdigt där.

Och senare idag är det besiktning av gamla lägenheten. Hoppas vi slipper betala för dom små skavankerna som katterna har lyckats göra när dom jagat skuggor och sånt :p Jag håller tummarna iallafall..

Förhoppningsvis så har jag internet när jag kommer hem, annars är den en arg Linnea som ringer lunet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0