Trött tjej

Hoja vad trött man kan vara alltså! Vi har varit hemma hos Sebbe, dom har druckit allihopa men jag håller mig fortfarande nykter. Jag är duktig på att säga nej :) Och nu sitter vi iallafall här, dom dricker fortfarande men jag funderar på att vika ihop lite tvätt och gå och lägga mig. Man vill ju vara människa imorgon också för då blir det kanske att åka ut till Antnäs och åka skidor :)

Hemi vart förresten attackerad av Sebbe's katt idag. Och det var Hemi som sprang först och katten i full fart efter, ganska lustigt faktiskt :p Katten var ju nästan större än våran 18kilos klump. Man kan ju iallafall inte kalla han för mördar hund när han blir rädd för en katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0