Trött tjej

Vid 12.30 knallade jag iväg till gymmet och tränade, skönt var det och när jag var klar så kom Martina och Lukas dit, så badade vi ett par timmar. Lukas var så nöjd och glad hela tiden :)

Nu har vi precis fått i oss lite middag, jag tänkte ta en dusch och sen måste vi iväg och göra lite grejer. Bland annat aktivera Hemi lite. Han har inte fått så mycket motion idag som han behöver. Senare ikväll kanske vi ska åka till Sunderbyn och träna Hemi att möta hundar i koppel. Linn ska hjälpa oss, hon har ju en hel hundfarm hemma ju :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni får gärna hojta till om ni känner att ni hade behövt hjälp med Hemi, jag har haft en odåga själv och vet hur de är, douglas var inte glad mot människor han inte kände men allt annat funkade jätte-bra med honom. Jag hhar några knep som jag vet kan fungera:)

2009-03-05 @ 17:34:33
URL: http://freewebs.com/dollyochganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0