Tvätt, tvätt och ännu mera tvätt

Jävlar vad jag har tvättat. 6 maskiner totalt, nu är dom två sista i torktumlaren. Så skönt när det är klart. Jag älskar att gå och lägga mig i en renbäddad säng!

Och när jag kilade till tvättstugan för en liten stund sen så råkade jag klämma Hemi's svans i dörren så han skrek till och det gjorde ont i hjärtat kan jag lova, höll till och med på att börja gråta för att jag fick så dåligt samvete. Men jag gav han ett grisöra och då blev han nöjd :) Jag verkar ha en tendens att klämma mina djur i dörren. Råkade ju klämma Kisse över ryggen när hon var yttepytteliten. Hoja!



Har även hunnit med att ringt massa samtal och frågat lite saker. Det känns också bra att göra bort. Nu tänkte jag ringa och ställa oss i kö för parkeringsplats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0