Vilket mysigt väder vi har här uppe i Luleå

Snöstorm ute. Inte alls speciellt kul, men det passar ändå ganska bra idag. Behöver nämligen vika tvätt och rensa hela lägenheten. Det känns skönt att göra det i omgångar.

Nu på morgonen har jag redan hunnit vara iväg till sjukgymnasten, det var grymt härligt med en timmes massage. Och det kändes verkligen att jag inte har varit där på en månad drygt. Jag som trodde att jag var redo att börja minska mina besök där men tydligen inte, vi får kämpa på ett tag till.

Nej nu hade jag tänkt träna lite med Hemi innan jag börjar med tvätten. Han har blivit jätte duktig på några kommandon vi tränar på!


Diva & Hemi häromdagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0