Vuxen poäng till mig :)

Idag har jag tjänat in lite vuxen poäng. Efter att vi hade handlat for vi nämligen och köpte en kaffebryggare. Så nu är det slut på snabb kaffe hemma hos familjen Lundström/Tellström. Den har tillochmed timer och är skit snygg :)



Inhandlade även en matta till vardagsrummet, den vi har ju har katterna klöst på och Hemi slängde ur sig lite spya igår så den är lagomt mysig just nu. Det blev en sån där bambu matta, dom är ju ganska spyvänliga faktiskt!

Tyvärr så blev det ingen träning med att möta hundar idag. Jag blev lite stressad och kände att jag ville hem så vi ska ta det en annan dag! Nu blir det att ligga i soffan och dega för att sen se Lyxfällan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0