Balkong fix :)

När jag kom hem från skolan fick jag en idé om att göra fint på balkongen. 2 minuter senare stog jag där och skurade. Det såg rent ut sagt för jävlig ut men nu har jag skurat och skrubbat tills mina händer blev rynkiga och lite bättre blev det iallafall. Har tömt "ölkylen" också som dom släpade hit för ett par veckor sen som bara har stått där ute full med vatten.

Så nu när Tobbe kommer hem ska vi först knalla iväg till polisen så han får sitt pass nångång och sen ska vi gå på stan och leta efter lite fina saker att ha på balkongen. Tror att jag kör på grönt där ute. Har redan stoppat dit en liten grön duk och nu behöver vi lite pynt. Och sen här nån dag ska jag och mamma åka och köpa massa blommor och sånt så det blir mysigt där ute :) Bilder kanske kommer sen om jag blir nöjd :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0