Bilder på vårat vardagsrum


Jag har lyckats smita in lite rosa i lägenheten nu när han gått med på lila ;)
Jag får hoppas att han inte märker.
Ljusstakarna är från IKEA.


Vårat köksbord som snart ska säljas.
Tycker om det jätte mycket, men det är för stort
och katterna tycker om att vässa klosrna på stolarna.
Bordet+stolarna är från Skinnexpo.


Det blev en dålig bild, men där är iallafall min Mustang,
en blomma och 2 ljusstakar på en Lack hylla.


TV väggen.
Tvbänk från IKEA och den silvriga DVD hyllan
har jag ingen aning om vars den är köpt.


Soffdelen.
Tripptrapp bord från IKEA, funderar dock på ett stort
vitt Lack bord istället, dom där är inte praktiska!
Soffan är från JYSK och även den ska nog bytas ut.


Ljusfat på soffbordet.


Fönster blommorna




Hallbyrå och vitrinskåp från IKEA


Visar lite FÖRE bilder också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0