Det blev en trevlig kväll!

Igår drog ju jag, Tobbe och Maja iväg till Elina och började grilla. Så satt vi där, käkade, surrade och hade det trevligt. Efter en stund körde jag iväg Maja till en kompis så for jag tillbaka till Elina. Blev inte så långvarig för jag for iväg och körde massa folk runt omkring hela Luleå. Det är skönt att köra bil på kvällen måste jag säga. Sen när klockan började bli mycket for jag och hämtade Maja, sen svängde vi förbi och hämtade Seb i samma veva så blev det hemfärd. Sloknade på två röda när vi kom hem och nu har jag nyss vaknat. Vill absolut inte sitta inne nu när det är så jäkla fint väder så jag ska försöka få upp Tobbe ur sängen så vi kan hitta på något :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0