Det blev inte så mycket lister

Vi tänkte inte så långt när vi skulle börja stoppa dit listerna. För det första så behövde vi en sån där borr som man kan borra i betong. Så det blev bara en list i sovrummet. Sen så kom vi på att vi måste ha dörrfoder innan vi stoppar dit listerna för annars blir det fel. Så vi får helt enkelt nöja oss med att ha en i sovrummet och en halv i vardagsrummet fram till helgen. Vi överlever, har ju klarat oss helt utan i snart 2 månader så nog vet jag att det ska gå bra :)

Nu blir det sängen med NK boken för min del. Måste nämligen lära mig lite om träd(?!) Intressant eller nåt. Och bin. Hoja jag längtar tills provet är över!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0