En helt onödig dag igen.

När vi kom till skolanb idag så hade vi lektion i 20 minuter. Fick lunch för att sen höra att vi inte har någon vettig lektion då heller. Jippie. Slutade iallafall med köket där vi faktiskt fick lite att göra iallafall. Jag hatar dom sista veckorna för dom är alltid så onödiga. Ett plus iallafall att jag är ledig på fredag. Lovely helt enkelt.

Om en liten stund så kommer mamma och hämtar upp mig här så ska vi åka och köpa lite blommor och sånt till min balkong. Jag är så dålig på sånt där så då är det bra att man har en mamma som kan det mesta :) Kanske dags att ta ut Hemi nu om jag ska hinna?



Kommentarer
Postat av: Elin

Men om jag kommer förbi i helgen så kan jag fixa det då =)

2009-05-27 @ 00:43:46
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0