En kväll för mig själv

När vi kom hem från Sunderbyn åkte Tobbe iväg med grabbarna och fiskade. Så jag har pysslat på här hemma alldeles själv. Eller Hemi är ju hemma men han har sprungit omkring så mycket i Antnäs idag så han har inte rört en fena sen vi kom hem. Har bland annat bytt två köksluckor och byggt ihop ett bänkskåp som ska agera badrumsskåp. Blir nog bra när det nu blir klart :)

Nu har Tobbe precis kommit hem så jag tänkte krama lite på han och sen gå och lägga mig. Är ledig imorgon men jag ska ändå försöka ta mig upp i tid så jag får någonting gjort. En lång promenad ska hinnas med och även lite städning. Inte för att det är så stor idé när det är fullt med IKEA kartonger i hela lägenheten :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0