En skön men seg dag

Imorse hade jag lite sovmorgon, klev upp kring 8 och gjorde mig klar för skolan. Första lektionen var idrott och då hade vi kommit överens om att vi skulle gå en mil så slipper vi göra det på lördag. Helt underbart härligt var det att få komma ut och röra på sig lite. Gick förbi här och hämtade Hemi så han fick följa också. En ny kärlek har han då hittat, nämligen Alice. Och juste, 2 hundar mötte vi på promenaden och skällde inte nån av gångerna. Inte ens lite. Gud så skönt att det går frammåt för oss.

Nu är jag hemma en sväng, vi hade ingen engelska så jag börjar inte förens 15.40 så jag tänkte passa på att städa lite nu så jag slipper göra det sen. Måste hinna skriva en handlingslista också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0