Fika och lite hockey

Vid 19 tiden knallade jag iväg och mötte upp Emelie för en fika. Satt och surrade om allt möjligt mellan himmel och jord. Har då kommit fram till att vissa saker inte är okej!! Iallafall, efter fikat knallade vi hit, Emil och Tjorven var här och jag blir lika glad varje gång jag träffar lill sprätten där. Sjukligt söt hund alltså, till och med mindre än min katt!
Nu har vi iallafall suttit och kollat hockey, lite trist att Sverige förlorade men det gör dom väl alltid mot Canada? :p

På en liten stund ska jag åka å hämta Jocke i Gammelstad och sen ska jag följa Tobbe's initiativ, sängen!



Kommentarer
Postat av: Elena

Söt bild!

2009-05-09 @ 00:34:42
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0