Friday i'm in love

Fredag idag då. Glömde helt bort att ställa ett larm igår så jag vaknade med panik 20 minuter innan bussen till sjukhuset skulle gå. Upp och hoppa i kläderna och sen springa till bussen. Hann i tid och fick massage i 40 minuter. Välbehövligt!

Nu har jag precis kommit hem, satte mig ute på balkongen men det var inte speciellt varmt där så jag tänkte passa på att pyssla lite här hemma. Måste vara städat om vi ska åka på IKEA för annars blir det totalt kaos här i lägenheten när vi kommer hem med allt nytt!!

Juste, tror ni att jag är nå avis på Linn och Grew eller? Dom åker nämligen till Spanien, Magaluf idag. Jag vill också till solen nu! Men jag får glatt vänta i 4 veckor till det blir Alanya för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0