Inte pigg alls idag.

Hugaligen. Imorse var jag absolut inte pigg när klockan ringde. Kanske berodde det på att jag var uppe väldigt sent för att vara jag. Ikväll blir det då sängen kl 21, SENAST! Jag låg verkligen och hoppades på att min klocka gick fel och att jag skulle få sova någon timme till.

Idag är det som vanligt skola som gäller, och länge. Avslutar dagen med en föreläsning, och sist den killen var och föreläste så var det faktiskt ganska kul så jag får hoppas att det är det idag också. Lite jobbigt att gå så sent bara, speciellt när det börjar bli sommar ute, kommer nog inte vara hemma förens kl 17 och då tänkte jag ta tag i att måla färdigt köket. Så långt jag hinner iallafall. Kanske spraya någon lampknapp också om det finns tid över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0