Invaliditetsbedömning

Jag glömde ju helt bort att berätta en sak, hur man nu kan glömma något som gör en så glad vet jag inte. Pappret jag har väntat på i ganska precis 5 år har nu landat i min brevlåda. Hur glad blev jag? Jo ganska. Jag ska äntligen få åka till sjukhuset och göra en invaliditetsbedömning av min kropp så att jag ska kunna skicka in alla papper till försäkringsbolaget. Och efter allt jag har fått stå ut med dom senaste 5 åren så tycker jag att jag förtjänar en stor summa pengar. Inte för att pengar läker såren men det känns iallafall lite bättre. Den här bedömningen kommer inte ha något med min armbåge att göra, utan nu är det resten av kroppen. Armbågen kommer att få en egen utredning. Ska kolla upp så jag är påläst om allt, bland annat så är jag lite sugen på att stämma sjukhuset. Tänk om man hade bott i USA, hade nog varit moljonär vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0