Jag är en hurtbulle idag

Jag vaknade 07.30 av att Hemi hade hittat en pant flaska som var rolig att tugga på. Och det låter väldigt illa så jag försökte få han att komma å mysa så vi kunde sova en stund till men det ville han inte alls göra :p Så jag klev upp, tröttare än tröttast och satte mig i solen på balkongen en stund innan jag och Hemi gick ut på en lång promenad. Kunde gå i shorts och linne och ändå svettas. Hur skönt är inte det?

Om en liten stund tänkte jag hoppa in i duschen men först ska jag sätta mig på balkongen igen och njuta av att vi för en gångs skull har sol där! Senare blir det shopping, måste ju ha någon bikini när vi åker till Turkiet. Och där kom bikini ångesten. Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0