Jag är stolt över mig själv.

Nu är jag gode stolt över mig själv. Trots att jag hade väldigt ont i mina höfter idag så åkte jag iväg till Ormberget och orienterade runt en bana som var 5 km. Det är inte illa pinkat med tanke på höfterna. Hemi fick följa med och springa lös. Tror ni att han var glad eller? Har lite ångest för att jag inte hade med mig kameran faktiskt. Han såg så jäkla glad ut när han sprang fram och tillbaka i skogen. Det måste vi helt klart göra fler gånger. Fick ju dagens motion också, 1 timmes promenad.

När Tobbe hade hämtat mig där borta så for vi hem och duschade och gjorde oss klara för att gå ut och äta. Waldorf blev det, vitlöksbröd och tre små rätter. Nu ligger jag nästan i koma och Tobbe har åkt iväg för att fiska. Jag som ville mysa, men det får vi göra när han kommer hem :)


Jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0