Jag tänkte göra ett ryck

Jag är helt sugen på att pyssla. Typ rensa eller vad som helst. Nog för att jag har gjort det ganska nyligt så känner jag att det börjar vara dags igen. Måste iallafall stoppa allt på rätt plats innan jag blir tokig av att det inte är ordning och att jag inte har full koll på exakt allt. Och ja jag vet, jag är ett freak men det gör ingenting :)
Sen när Tobbe kommer hem ska vi stoppa fast en till list, hänga upp en hylla och storstäda. Jag kan ju säga att jag blev måttligt förvånad när han frågade om vi kunde städa. Det händer typ.. Aldrig, så jag är ganska nöjd!



Idag i skolan har det rullat på som vanligt, gjort bort det sista NK provet någonsin, dock blev det bara ett godkänt men jag är nöjd med tanke på att jag gissade mig igenom frågorna igen :) Det kändes jäkligt skönt att få lämna tillbaka boken och veta att man bara behöver gå dit en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0