Jag tycker verkligen inte om regn

Imorse när jag vaknade och hörde att det regnade så blev jag genast mycket tröttare och fantiserade om hur skönt det hade varit att sova en stund till. Men upp och hoppa var det som gällde. Ont i höfterna hade jag så fort jag klev upp ur sängen. Great, måste bero på regnet och att jag gick en mil i måndags. For iallafall iväg till skolan och efter en stund så kändes det som att jag hade knivar i höfterna så Tobbe fick komma dit med lite smärtstillande vilket resulterade i en väldigt seg och trög Linnea. För en halvtimme sen kände jag att jag inte orkade stå nå mer så då kom Martina och hämtade mig. Har precis kommit hem, ska lägga mig på spikmattan i några minuter, hoppas att det gör susen så jag kan göra bort den där jävla orienteringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0