Lite lister har jag fått iallafall

Tobbe har stoppat in lister i klädkammaren. Tänk vad lite lister kan göra skillnad. Ser mycket mer städat ut där inne nu, så jag längtar tills vi fått in lister i resten av lägenheten också. I helgen kanske vi kommer oss iväg och köper dom sista :) Nu går det frammåt i full fart här. Börjar vara klart här nu! Förutom badrummet och vitvaror i köket såklart men sånt tar tid och kräver mycket pengar så..

Tidigare ikväll så har jag och Hemi hunnit med en prommis runt sjön. Var helt svettig när jag kom hem och gode skönt var det att få komma ut i friska luften en stund och rensa tankarna. Är nämligen ett pms monster idag och jag tycker synd om Tobbe som måste stå ut med det.

Nu hade jag tänkt se färdigt Desperata och hoppa i säng. Känns grymt skönt att inte behöva ha ångest för att man ska måsta plugga till något prov eller göra någon inlämningsuppgift så nu kan jag sova gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0