Redan torsdag?

Jag hinner inte ens med att veckorna susar förbi så fort. Imorgon är det redan helg igen, och den här helgen ser jag fram emot. Vi ska nämligen tapetsera färdigt vardagsrummet, fixa golvlister till sovrummet, bygga en låda som ska gömma rören som är på väggen och så ska jag börja på ett nytt jobb. Det blir en spännande helg helt enkelt!

Idag har jag sovmorgon, börjar 9.55 så jag har fått sova till kl 8 idag. Hemi tyckte att jag skulle kliva upp då och det var lika bra. Jag slutar nog kring 16 idag om jag inte slipper gå på textil slöjden. Jag borde få skippa den nu när det ändå är så lite klar och jag har gjort det jag ska för länge sen.

Nu måste jag börja göra mig iordning, ska börja knalla om knappt en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0