Sånt man måste göra ibland.

Idag har vi gjort lite vuxen saker. Vi for iväg till storheden och köpte en rya matta, den var lite för liten bara men det får duga. Snygg färg är det iallafall. Sen for vi och storhandlade, och då menar jag storhandlade. 1500kr slutade kalaset på så nu är kyl, frys och skafferi proppfullt. Det fick oss att inse att en ny kyl & frys inte skulle sitta fel. Vill nog ha side by side men jag vet inte ännu. Det är ett senare bekymmer.

Nu har vi precis ätit lite kyckling sallad. Jag åt tills jag nästan dog för att det var så gott! Hur smidigt som helst med färdig tärnad kyckling måste jag säga.



När mat koman har lagt sig ska vi ta tag i sovrummet och få dit listerna, kanske sprayar eluttagen också så det blir gjort någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0