Skit väder hela dagen.

Man blir fan trött när det är dåligt väder ute. Det verkligen smittar av sig.

Har iallafall hunnit med att kolla EMD, Lukas blev dock rätt arg så jag knallade iväg med honom så Martina fick lyssna färdig. Sen for vi iväg och åkte lite bil runt stan innan hon släppte av mig på varvet där jag skulle färga Linn's hår. Hann dock inte se resultatet innan Tobbe kom och hämtade mig.

Nu ska jag försöka vila några minuter och sen ska jag slita på mig regnjackan och ta en promenad. Om jag orkar vill säga. Men det är ju så skönt att promenera när det regnar och jag behöver verkligen lite frisk luft om jag ska orka jobba hela kvällen / natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0