Solsken+Mustang. Kan det bli bättre?

Väldigt givande dag i skolan måste jag säga. Kom dit klockan 10 och fick veta att vi inte hade svenska. Jahapp sitta där och uggla i 2 timmar. Hade en lektion och sen fick vi sluta, och jag behöver inte gå på textilen nå mer heller. Jag är nöjd, nu blir det 5 slappa veckor till skolavslutningen. Nice!

När jag slutade så knallade jag och Linn hit en sväng och kissade Hemi sen for vi vidare till pappa's jobb och hämtade Mustangen. Jag älskar den bilen. Det är helt sjukt, man känner sig som en prinsessa när man kör. Så om någon har lite pengar över så kan ni ge en sån till mig :) Vi har iallafall raggat omkring en stund, for förbi storheden och köpte en till tapet rulle så vi kan tapetsera det sista här hemma idag. Om Tobbe orkar efter däckbytet vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0