Sommarjobb, CHECK!

Lovely, min chef ringde nyss. Och det blir att jobba hela sommaren i Kyrkbyn. En vecka ledig i juni och sen ska jag köra på så länge jag orkar. Det känns så jäkla skönt att ha det fixat så man slipper gå och grubbla på det, sen att jag har fått mitt extra jobb gör ju bara saken ännu bättre. Allting går åt rätt håll nu. Bara kroppen som bromsar lite men det ska jag klara av.

Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra med alla pengar jag kommer tjäna. Troligtvis blir det väl nya vitvaror till lägenheten, och när det är köpt så har jag gjort min del av renoveringen. Hur skönt är inte det då? Bara badrummet kvar men det ska vi nog dela på :)

Det går bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0